8 Aralık 2011 Perşembe

Sensiz Karanlığım...



Yağmurlar dinmedi yüreğimde sevdiğim…
Gün geçtikçe daha fazla vurdu sepkenler kalbime…
Karanlık gecede gördüğüm tek şey damlalardı…
Onları da zor zoruna görür oldum gittikçe…
Ama sonra onları değilde seni istedi gözlerim…
Sadece seni görmek istediler, sadece seni…
Kalp atışlarım sen gelmedikçe daha da yavaşladı yağmurda…

Yollarımın hepsi sana çıksın istiyordum…
Çünkü gitmek istediğim tek yer senin yanındı…
Zamanla kızdım kendime,
Sırf senin için yolumu değiştirdim diye…
Başlarda yok kenarında duruyordun…
Sonra git gide gelmemeye başladın sende…
Bana yine “beklemek” düştü maalesef…
Karanlık daha da zifiri oldu yüreğimde…
Güneşim sendin doğmadın, doğmuyorsun da…
Sana kış çoktan gelmişken, ben hala sonbahardayım…
Bende sarı da olsa yaprak varken,
Sen yapraksız, kuru bir ağaçtın artık karşımda…
Olmayacak şeyi seçtin, aşkta olmaması gereken şeyi;Gururu…
Seçimin ikimizin hayatını da kara kışa dönüştürdü…
Artık kolay kolay güneş açmaz benim yüreğimde…

Merve Ç. Ve Büşra K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder