2 Aralık 2011 Cuma

Yalnızlığımın Sebebisin Sevdiğim...



Evet saat 03.19 ,yine senin hayalini kuruyorum…
Balkona çıkıp manzaranın güzelliğini seyrediyorum…
Ama her evin çatısında yaşadıklarımız geliyor gözüme…
Sokak lambalarının ışığı ,gözlerindeki parlaklığı andırıyor yine sonra…
Ay kızıyor bana “niye unutmuyorsun” diye…
Gökyüzünde bana inat bir tane bile yıldız yok…
Sırf senin için dilek tutmayayım diye…

Sana hem kızıyorum hem de hak veriyorum…
Senden nefret ediyorum, yok hayır “Seni Seviyorum”…

Suçlu değilim ki bana öyle bakma ay…
Seven nasıl unutur kızma bana yar, denedim olmuyor…
Her masal mutlu bitmez,
Her aşık sevdiğine kavuşamaz…

Bize bir masalı bile layık görmedin sen…
Sevildiğini bildiğin halde anlamadın ki beni boşver….
Olmayacaksa zorlamanın anlamıda yok zaten…
İyi ol, mutlu ol!
Ben yaşarım seni sensizde…
Boşver işte!
Bakarım kalbimin çaresine…

Merve K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder