6 Aralık 2011 Salı

Masallar Yalan Söyler Sevdiğim...



Bitsin artık içimdeki bu acılar, bu sancılar…
Gitsem uzaklara sen olmadan yanımda…
Belki unuturum, bırak beni gözyaşlarımla…
Yağsın bir sağanak gibi üzerime yağmur…
Ben ağladım, benimle birlikte ağladı İstanbul…

Bir masal misali başlamıştı her şey…
Beraber konuşup gülerdik seslice…
Sonra birden “zaman” dedin sen.
Bende “peki” dedim aşkımdan…
Aylardır zamanın dolmasını bekledim bende…
Her bakışında vaktin geldiğini zannettim…
Ama sen kol saatine bakmıyordun ki,
Baktığın saat; kum saatiydi…
Ne zaman dolsa zaman, ters çevirdin sessizce….

Gözlerindeki gülümsemeyle ısındım soğukta,
Fakat yine o “gözlere” bakarak ağladım oysa…
Gözyaşlarım sayfaları ıslattı damla damla…
Kurutamadım, çünkü sen yoktun yanımda…
Beklettiklerini düşünmemeye devam et sen…
Bir gün gelir dönersen arkana,
Ben orada olmayacağım…


Merve Ç. ve Büşra K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder