7 Aralık 2011 Çarşamba

Sen Gururu Seç Sevdiğim !



Yaptığım tek şey beklemek oldu dünyada…
Yanlışlarla dolu hayatımda sen varsın sandım yanımda…
Aslında hiç olmamışsın,ben boşuna umutlanmışım aylarca…
Farkına vardım artık gidiyorum uzaklara...
Gururunu yenipte gelseydin sevdiğim,
Sadece aşkını alıpta gelseydin…
Seni bir ağaç misali sevmiştim…
Mevsim mevsim alışmıştım çiçeklerine,
Ama sonbaharda döktüğün yapraklarınla ağladı gözlerim…

Acılarımla,gözyaşlarımla büyüdüm ben…
Yoruldum evet,çok yordu beni sevdan…
Hani sen gelmedin ya çok bir şeyim yok aslında…
İyiyim ben…
Sadece ıslandı kalbim gözyaşlarımla…
Sen yinede bilme ağladığımı…
Bilme seni herşeyden çok sevdiğimi…
Sakın anlama deli gibi özlediğimi…
Boşver gelme sen alıştım yokluğuna…
Alıştım bu sevdayı tek başıma taşımaya..
Tek isteğim bir daha gelme !
Gelme de unutayım bende kalan yarını…
Unutayım sana dair tüm anılarımı....

Merve Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder