26 Aralık 2011 Pazartesi

Kalpsiz Sevdiğim...




Gözlerime yasakladım seni,
Karşılaşırsak bakmayacaklar yüzüne…
Bu kadar zamandan sonra hala yoksan yanımda,
Bundan sonra da olmayacaksın aklımda…
Ben sana sadece kalbimi vermişken,
Sen kalbini kilitli kutular içine hapsettin sevgili…
Bir zaman sonra sen bile bulamadın kalbini,
Değil bana, kimseye verilecek kalbin kalmadı artık…
Yıllar sonra birgün uyanırsan ölüm uykusundan,
Beni ararsa gözlerin,
Ben artık olmayacağım hayatında…
Ağlacaksın belki de aynı benim gibi,
Gelemeyeceksin kendine birkaç gün…

Gece saatlerin sesiyle uyuyacaksın,
Yelkovanın sesi deli edecek seni de…
Benim ne çektiğimi anlayacaksın geç olsa da…
Pişman olup bakacaksın oraya buraya…
Ama yine kalpsiz geleceksin yanıma…
Yine bulamayacak gözlerin gözlerimi…
Hayatta kalmayı öğreneceksin fakat,
Yalnız yaşayacaksın bundan sonra….
Beyaz bir sayfa açamayacaksın ömründe,
Sayfalar bile dayanamayacak bu işkenceye,
Git gide sararacaklar onlarda…
Benim sevdiğim bu adama neler yaptın sen ?
Vurdun,kırdın,parçaladın onu zamanla…
Ama bana aynı şeyleri yapmana asla izin vermeyeceğim….

Büşra K. Ve Merce Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder