21 Aralık 2011 Çarşamba

Hoşçakal Sevdiğim...



“Evet” demek bu kadar zorsa sevdiğim,
Neden “hayır” da demedin ?
Çok mu zordu senin için ?
“Hayır” demediğinde umutlanmak çokta kolaydı oysa !
Sevmediğin halde,
Belkilerle yaşamak zordu benim için…

Hiç düşündün mü beni ?
Aklına geliyor muydu gözlerim ?
Sağanak yağmurlarda ?...
Issız gecelerde ?...

Evet sevdiğim yağan o sağanak yağmurlarda aklımdaydın hep…
Aslında hiç çıkmıyordun da…

Yön vermedin sevgimize, gidebilirdin de oysa…
Gitmedin ama kalmadında…
Bir karar vermek bu kadar mı zordu sevdiğim ?
Değer miydi beni öldürmene ?

Yoksa bencillik miydi seninki ?
Umursamamazlık mıydı beni ?

Tamam sevdiğim…
Gidiyorsan, şimdi git …!O kadar koymaz bende gidişin…
Çünkü sen hiç gelmemeiştin…
Bitti….bittim…
Hoşçakal Sevdiğim…

Hümeyra Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder