25 Aralık 2011 Pazar

Gel...



Yüreğimi yakan acı dolu bir sevda bu…Sensizliği anlatacak kadar büyük kelimeler yok…Yokluğunun tercümanı yok…Sadece sen varsın sessizliğinle beraber.Sen yoksun yanımda, ne kadar kalbimde var olsanda.Mısralarımda her ne kadar olsanda, başımı omzuna yaslayamamaktayım hala…Kimsesizsem sebebi sensin…
Unutulmuyorun sevdiğim, unutamıyorum bir türlü!
Sevmiyorsun ya beni, canım nasıl acıyor bir bilsen.
Sana ben, dünyamsın dedim, dünyamı yıktın.
Hayatımın anlamısın dedim, yok öyle biri dedin…
Bir yüreğe bu kadar acı fazla değil mi sence ?
Ben beklemekten usandım da, sen gelmemekten mi yoruldun ?
Ah sevdiceğim…Ne diye yaparsın bu zalimliği.
Ne yaptım ki sevmekten başka sana…Gel birtanem gel…
Benim sensiz bir anım yok…Hadi kırma beni gel!
Seni sevmemek beklemekten daha zor, o yüzden gel…
Bir bütün olalım seninle.
Adının tek harfine asayım bütün alfabeyi.
Aşığım ol, aşığın olayım.
Sen gel…İçimin acısı dinsin.Her yer şenlik olsun.
Sen gel sevdiğim yeter ki gel…!

Merve K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder