23 Aralık 2011 Cuma

S/onsuz...



Bilirim ne kuşlar göçtü bu şehirden…
Sen de onlarla beraber gittin belki de…
Bu mevsim bize göre değildi sevdiğim,
Oysa ki biz yine bu mevsimde tanışmıştık seninle…
Zaman geçiyor öyle böyle,
Sensiz ya da seninle birlikte…

Gözlerime çizdiğim sen açtığımda gidecekti…
Bu yüzden hep kapalıydı gözlerim dış dünyaya…
Fakat açtığımda sen yoktun karşımda…
Beni sadece sesinle avutmuştun…
Bir şey beklemedim, yanımda olman yetmişti…

Yağmurdan ıslanıyor yüzümle beraber kaldırımlar,
Yansımamla aklıma geliyor eski aşklar…
Ne zamandır bulutların siyahlığı beni simgeliyor…
Sen gelmedikçe şimşekler iniyor kalbime…
Biz iki parçayı tutamadık elimizde sevdiğim…
Uçup gittiler bir kuş misali…
Onu tutsak ettik elimize, o da kaçtı gitti en sonunda…
Yakalayabilir miyiz yeniden ?

Artık okunmuyor adın kalbimde…
Tanıyamıyorum seni, sen kimdin eskiden sahi ?
Son defa tanıt bana seni…
Ama bu “son” s/onsuz da olabilir kalbim dikkat et kendine…

Merve Ç. Ve Büşra K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder