1 Aralık 2011 Perşembe

Artık Yoksun Sen!



Herkes vazgeçmesi gerekilenlerden bir gün mutlaka vazgeçer…Sevmemeyi öğrenir zamanla…Hayallerin sadece hayalde kaldığı gerçek olmayacağını anlar…Konuşulanlar,yapılanlar, aramızdaki tüm güzellikler bir yere fırlatılıp atılır…
Fırlatıp atıyorum seni yüreğimden…
Gösterdiğin yolda yürümeyi öğrendim ben…
Açtığın bütün yaralarımı iyileştirdim…
Artık yoksun sen !
“Sonum ol” demiştim sana, senin olayım…
İlk sen sarıl, ilk sen öp istedim…
Sana baktığımda, geçmişimde kimse olmamalıydı…
Anlamadın hiçbir şeyi vazgeçtiğim sevgili…
Sevmem seni gözü kör aşıklar gibi…
Hiç kimse olmazdın, şimdi herkes gibisin…
Öğrandim bende şerefsizce gitmeyi…
Yoksun içimde, bitirdin her şeyi…
Yine de mutlu ol ve birini benim sevdiğim gibi ölercesine sev…
Ama o senin bana yaptığı yapmasın…
İncitmesin kırmasın seni…
Sen öğrettin bana her şeyi…
Seni sevmemem gerektiğini, vazgeçtiğim sevgili …!

Merve K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder