17 Aralık 2011 Cumartesi

Elbet Sende Seveceksin...



Kusura bakma sevdiğim, bugünde unutamadım seni.Unutmak istedim ama yine yapamadım.Herşeyin doğrusunu bilip, seni sevmayaceğini bilip,”biz” olamayacağımızı bilip, ama senden vazgeçememek nasıl bir iştir sevdiğim…
Nasıl bir çaresizliktir.Duygularım hala aynı, kalbim ilk gün ki gibi.Umutlarım hiç tükenmedi.Umutsuz olduğunu bildiğim halde umutluyum işte…
Seni başkasında unutmak çok saçma.Denemeye kalkıyorum ama yapamıyorum…Kendimi bir an bile senden alamıyorum.Üzgünüm seni sevmemezlik edemiyorum.
Sana dokunabilecek kadar yakınım,
Ama yakın olduğum kadar uzağındayım.
O gönlün herkesi alıyor da içeri, bir beni mi bırakıyor.
Bana birşeyleri bahane etme, sevseydin gözün görmezdi hiçbir şeyi bilirim…
Ben sensiz bir hiçim.Nefretim kendime.Eksik olan benim.
Yoksa niye sevmeyesin.
Belki de ben mutlu bir aşkı haketmiyorum!
Senden başka kimsenin yari olmam.
Sen benim diğer yarımsın biliyorum…
Anlamıyorum neden gidip kendini başkalarında tamamlamaya çalışıyorsun!
Eğer böyle bir aşk yoksa.Alın yazım değilsen, neden yanıyor yüreğim…
Yapmam gereken sadece susmak.Sonu ne olursa olsun susmak.
Bana yakışan tek şey…Ne olursa olsun, Seni seviyorum…
Bunu anlamasanda gerçek olan en güzel şey duygularım.
Yarınlar benim içinde güzel olacak.
Elbet sende seveceksin.
Sevmelisin…Ellerimi tutsan sıcaklığını hissedersin,
Sevdiğim kalbimin içine bir girsen, tüm güzelliklere rağmen ona da habis kalmayı tercih edersin…
Bilirim…Gözlerimin içindeki sevdayı görsende,
Sen de delice seversin…

Merve K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder