14 Nisan 2012 Cumartesi

Rüya Gibisin Bende...



Gözyaşlarımla uyandım uykumdan… Ne gördüğümü hatırlamıyordum bile. Sadece yaşlar akıyordu gözlerimden. Sol tarafım acıyordu bir tek. Dayanmak zordu. Nefes alamıyordum sanki… Bir bıçak gibi saplanmıştı kalbime. Her yer karanlıktı… Uzattım elimi aydınlığa ulaşmak için, açmak istedim başucumda olan lambamı. Ama beceremiyordum. Elimi uzattığımda dokunamıyordum, kayboluyordu etrafımdakiler.
Bu yüzden mi kayboldun sen? Bu yüzden mi gittin benden? Oysa seni kaybedeceğimi bilseydim uzatmazdım ki ellerimi. Bakmaya bile kıyamazken dokunamazdım ki ellerine… Gideceğini bilseydim sever miydim böyle? Şimdi karardı her yer… Güneşimi kaybettim ben… Hadi gittin, hayatımı bıraksaydın ya geride… Senden sonra yaşasaydım yaşanacak ne varsa…
Zaman geçtikçe unutsaydım ya seni… Ben sende kalmışken unutamazdım aslında bendeki seni… Her gün biraz daha zorlaşıyor günlerim, gecelerim… Sensiz geçen zamanım acı veriyor ne bileyim…

Merve Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder