9 Mart 2012 Cuma

Yok Yanımda !


Biliyorum, ne yapsam geri gelmezsin !
Çok büyük hatalar yaptım, beni affetmezsin…
Ama ne yaptımsa seni sevdiğimden.
Kıskançlığım, seni çok sahiplendiğimden…
Her köşe başında seni görmeyi ümit etmem.
Çalan şarkılarda seni hatırlamam.
Kapıyı sen geldin diye heyecanarak açmam.
İnan bana sana hala aşık olmamdan,
O kadar yalnızım ki sensiz,
Elimi tutup içimi ısıtan sevdiğim.
O uğruna herşeyden vazgeçtiğim
Sarılınca bütün acılarımı unutmam
O adam benim sevdiğim,
Yok yanımda…!
Bu yüzden çok çaresizim…
Bu evi, bu şehri terkedesim var
Her yere sinmiş kokun var
Buralar bana seni hatırlatıyor
Ama…
Her şeyden kaçsam neye yarar,
Bir kere kendimden kaçamam,
Çünkü tenime dokunmuşluğun var.
Aynaya baktığımda seni görür gözlerim,
Kokun içime işlemiş, her soluğumda seni içime çekerim…
Affet beni ne olur…
Ben sensiz hiçbirşeyim…

Merve K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder