22 Kasım 2011 Salı

Severim Seni...


Belki seni tanımıyorum, ama bu demek değil ki seni sevmiyorum…
Hiç gözlerine bakmadım mesela,
Sesini bile duymadım,
Kokunu içime hiç çekmedim…
Fakat bunlar seni sevmeme engel değil ki…
Seni çok sevenler oldu belki…Sana sımsıkı sarılanlar…
Saçlarınla oynamışlardır kim bilir…
Ya da o uğruna ölebileceğim gamzene başka eller dokundu…
El ele tutuştuklarında olmuştur…
Bunları yapmadığım halde, senden uzak olduğum halde de
Seni onlardan daha çok severim inan…
Bir gün uğrarsa yolun yüreğime…
Yok olursa aramızdaki mesafe…
Sevdiğimi anlarsan seni, seversen beni…
Kuşatırım seni sevgimle…
Başımı omzuna koyduğumda unuttururum onları sana…
Yüreğinle sarılırım sımsıkı…Gözlerinle tutuşurum…
Bir gün gelirsen canımın içi, bütün acılarım diner…
Hep seni severim ben, sadece seni…

Merve K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder