24 Kasım 2011 Perşembe

Oysa Aşk...


Şimdi bana kaybetmekten söz ediyorsun…
Oysa bilmiyorsun…
Sen benim olmadın hiç…
Silmedin senin için dökerken gözyaşlarımı…
Büyütmedin beni sevgi sözcüklerinle…
Sevmek istedin mesela…
Söylesene…
Zaten sarmamışsın ki beni…
Bir de kaybedersin diyorsun…
Şimdi bana vazgeçmekten söz ediyorsun…
Aşkı anlamıyorsun…
Bilmek istemiyorsun seni seveni,
Ve görmezden geliyorsun…
Sevdanı yaşatacak gözleri,
Sen sanıyorsun ki her şey toz pembe…
Elinin kanamasını acı zannediyorsun…
Yüreğine ateş düşmemişken,
Aşkı yalanlıyorsun…
Oysa aşk,
Ona hissettirmeden deli gibi sevmektir…
Oysa sevda gözyaşlarını içine dökmektir,
Ve en büyük yara,
O sevmese de bunu kalbine dinletememektir…
Şimdi söylesene bana,
Ben böyle yanarken,
Sen hala vazgeçmekten mi söz ediyorsun…

Merve K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder