7 Eylül 2012 Cuma

Anlamıyorum.


Anlamıyorum kimseyi...
Kimsede beni anlamıyor. Bugün biri için ölen yarın başkasında yaşam soluyor. Dün onsuz zaman geçmiyor diyenler bugün başkasıyla ana doymuyor. İki güzel laf söyleyince adam oldum sanıyor. Söylenenler yürekten gelmedikten sonra ne anlamı var adam oldum sanmanın... Herkes sevilme derdinde ama hiç kimseyi sevmiyor... Zengin fakirin halinden anlamıyor, hep daha fazlasını istiyor... Ha bir de isyan moda olmuş her şeye en ufacık şeyde pes ediyor yakınıyor... Yahu biri de kaldırıp ellerini Şükür etmiyor... Kimisi hep ağlıyor kimisi de gereğinden fazla gülüyor... Ortasını bulan yok. Kendini bilen yok dünyada... Yalan dünya ben de yalan olayım varsın diyor. Hiç düşünmüyor öbür dünyayı. Bu dünyada sınandığını bilmiyor. Kalbi kararmış, gözlerine perde inmiş bu insanların... İnsan mı dedim özür dilerim. Eğer insanlıksa bu ben insan olmak istemiyorum..

Merve K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder